Retourneren

 

Heeft u een product besteld uit onze webshop en bent u niet tevreden?
Ruil je product binnen 30 dagen vanaf de besteldatum om als het artikel niet past, het je niet bevalt of om welke reden dan ook het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet.

Bij Blunamed bieden we u de volgende teruggavemogelijkheden:

  • omruilen tegen nieuwe waren

  • omruilen tegen een tegoedbon voor uw volgende bestelling

Het terugbetalen van de aankoopprijs is mogelijk als u het bestelde product niet zelf hebt ontworpen.
Bij het retourneren van het product letten wij op het volgende:

  • Het product mag niet gedragen zijn.
  • Het product mag geen geuren van deodorant of parfum bevatten.
  • Het product mag niet beschadigd of vernield zijn.

 

Product retourneren?

Als u een product uit onze webshop besteld en wilt retourneren, ontvangen wij graag een e-mail naar (info@blunamed.nl) met de reden en uw persoonlijke gegevens  zodat wij voor u een retourlabel kunnen aanmaken.

1. Print de retourlabel(s) die u in de bijlage kunt vinden en zorg ervoor dat alle informatie leesbaar is. P.S.: het kan voorkomen dat bijlagen niet zichtbaar zijn op telefoons of tablets. Open uw e-mail op een laptop of computer om de bijlage te kunnen zien.
2. Verwijder alle oude labels en bevestig het nieuwe label op de grootste zijde. Elke doos moet een uniek label hebben.
3. Lever uw pakket(ten) af bij een pakketpunt in de buurt.  Vindt uw pakketpunt locatie via de volgende link: https://www.postnl.nl/locatiewijzer
4. Pakketpunten accepteren alleen pakketten. Andere poststukken worden niet geaccepteerd.
5. Zorg ervoor dat u de pakketten binnen 7 dagen aflevert bij een PostNL pakketpunt. De retourlabels zijn anders niet meer geldig.

We behouden het recht om een gedeelte van het retourbedrag in te houden indien er schade is ontstaan door onjuist verpakken.
Nadat u het pakket/de pakketten bij het pakketpunt afgeleverd hebt, ontvang u binnen 48 uur van ons je aankoopprijs terug op je rekening.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stuurt u het product zelf terug zonder een melding of door ons aangemaakte retourlabel?
Dan vergoeden wij de verzendkosten niet en zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Heeft u het product zelf ontworpen en laten bedrukken bij Blunamed?

Elk product die wij persoonlijk voor u maken wordt met de hand voor jou bedrukt.
Geruilde producten kunnen wij niet gewoon terug leggen en opnieuw verkopen omdat deze naar uw persoonlijke voorkeur zijn gemaakt.

Op producten die zelf zijn ontworpen en bedrukt met je eigen logo/tekst op één van onze producten zit geen garantie.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Help! Ik heb de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens mijn bestelling!
Dat kan natuurlijk gebeuren! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via onderstaande contactgegevens, zodat wij samen met u de juiste gegevens nog kunnen aanpassen voordat wij je bestelling verzenden!

 

Blunamed
Tel: +31 (0)72 785 24 03  (telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur)
E-mail: info@blunamed.nl